[ anon videos ] [ voyeur tube ] [ nude celebrities ] [ best porn sites ] [ a / an / anal / ass / azn / b / bdsm / bt / c / cam / cb / cf / ci / coe / cosp / cuck / cut / cw / di / dr / eb / et / ex / fa / fn / ft / gif / gin / hen / hy / les / lt / mfnu / mgt / mil / milf / mod / mu / orals / panty / paycam / pe / pi / pl / preg / pro / red / sb / scv4 / soci / sup / t / tatt / tblr / tr / v / wc / we / webm / ygwbt / ytb ] [ live cams ] [ more ] [ dmca ]

/ass/ - Ass



Name
Email
Subject
Comment
Verification
File
Password (For file deletion.)
Read the rules before posting.

File: 1485719433522-0.jpg (56.97 KB, 640x640, 15534745_1833870356854573_….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1485719433522-1.jpg (20.41 KB, 480x480, 15534904_1232392653517560_….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1485719433522-2.jpg (8.12 KB, 270x438, vlcsnap-2017-01-29-07h40m3….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1485719433522-3.jpg (8.25 KB, 270x438, vlcsnap-2017-01-29-07h40m4….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1485719433522-4.jpg (33.31 KB, 438x270, vlcsnap-2017-01-29-07h40m5….jpg) ImgOps Exif Google

ID: c425f07c62 No.6152[Last 50 Posts]

She started selling vids and pics, anyone have anything so far?

ID: f3bd26dff3 No.6160

File: 1485743872411.jpg (76.25 KB, 266x440, Sol.jpg) ImgOps Exif Google


ID: 61694d4d14 No.6202

File: 1485839262236.jpg (26.69 KB, 480x480, 16230291_1612122762135496_….jpg) ImgOps Exif Google


ID: 61694d4d14 No.6203

File: 1485839574924.jpg (42.42 KB, 1080x1080, 14279001_181682495600682_1….jpg) ImgOps Exif Google


ID: 61694d4d14 No.6248

Damn!

ID: 61694d4d14 No.6334

sendvid.com/yu37zk25 lil shake

ID: 61694d4d14 No.6373

File: 1486126048358.jpg (48.02 KB, 640x640, 16463994_555237691351959_8….jpg) ImgOps Exif Google


ID: 52527a968c No.6407

Anything new?

ID: 5ceb7f14ee No.6524

sendvid.com/ubietelp

ID: 40bf6a53d1 No.6678

Bump for wins

ID: bb0161ac1f No.6685

She has naked titty bouncing vids and fingering from the back vids, anyone have them?

ID: b00c8125f6 No.6707

Trying to figure out how to work this site..I do

ID: f64213c518 No.6709

>>6707

upload them on mega and share the link bro plz

ID: 8eb167e90c No.6714

>>6707
Use mega or myairbridge

ID: 40bf6a53d1 No.6723

>>6707

Mega or Dropbox. Upload them there and post link

ID: 0ffed68cb1 No.6729

sendvid.com/uq4vjxct

My bad for the delay…Also this is the quality it was sent …. Disappointing

ID: 5ceb7f14ee No.6730

>>6729
Damn, I know you must have been pissed because of that low quality.. Thanks though.

You should have demanded her send you high quality stuff for your $

ID: 5ceb7f14ee No.6759

File: 1486708113109.jpg (59.33 KB, 640x640, 15275598_1797663500474673_….jpg) ImgOps Exif Google


ID: 40bf6a53d1 No.6766

>>6729
Appreciate the upload.

She should be sued for that quality.
Is it even her in the vid?

ID: 4ecacbe70b No.6799

File: 1486776131207.jpg (92.42 KB, 540x398, e3ff52.jpg) ImgOps Exif Google

Keep sharing guys

ID: b00c8125f6 No.6805

nice pic…way nicer than my vid…didnt think anyone else would come through

ID: 4ecacbe70b No.6806

File: 1486784752527.jpg (103.63 KB, 379x660, JKGOKF.jpg) ImgOps Exif Google


ID: 9fe6c439c4 No.6823

bump

ID: 13e71d44ba No.6846

Anyone able to get anything else?

ID: c1e4a779b0 No.6858

there should be a lot more content out there, come on share guys

ID: c1e4a779b0 No.6873

I bought a fingering from the back vid from her.. ill trade anyone who has any other vids.

ID: 13e71d44ba No.6882

>>6873
I have nude tanning vids (showing booty) and some close up crotch vids in blue underwear (non nude) nothing major though.. but chill with the trading stuff, just share the content because that's what we're all here for

ID: 40bf6a53d1 No.6904

>>6873
This isn't a place of trading. Either post them or don't.

ID: 40bf6a53d1 No.6949

Bump

ID: 13e71d44ba No.6950

File: 1487019839813-0.jpg (55.12 KB, 750x937, 16584051_682050828621220.jpg) ImgOps Exif Google

File: 1487019839813-1.jpg (90.65 KB, 443x254, 2017-02-13-08h.jpg) ImgOps Exif Google

File: 1487019839813-2.jpg (49.8 KB, 265x205, 13-.jpg) ImgOps Exif Google


ID: 13e71d44ba No.6963

>>6873
sendvid.com/6oewyszu

Hopefully this mini comp is good enough for you to share the fingering from the back vid with us..

ID: b0674abf37 No.7004

Bump

ID: a5c1f13852 No.7010

>>6963
why the fuck would it be? this site is so full of beggars its ridiculous. i wish we could trade, you begging ass losers dont ever wanna spend YOUR money but you always want others to spend theirs. for your fucking entertainment. fuck outta here. dont post that shit. send me kik details, we can trade in private

ID: f0619efdff No.7011

>>7010

post your Kik

ID: 13e71d44ba No.7014

>>7010
Why be a bitch about it.. either share or stfu. No one is forcing you to do anything.

ID: b00c8125f6 No.7018

That's a poor attitude to have about a site that I'm pretty sure you've enjoyed free content from….Also you knew you were going to pay money regardless if you got someone else to trade you or not…You didn't buy from her to start trading.. You wanted to see her naked …So you can't blame others for being cheap for coming to a site that releases free nudes …You're just changing the rules and it's selfish…..This is all coming from a contributor to this thread btw..I paid..I shared…I'm not getting my money back…Just helping fellow dudes. Man up.

ID: 943be55bbc No.7029

File: 1487176689797.jpg (39.15 KB, 634x373, FullSizeRender.jpg) ImgOps Exif Google

kik me @thewaterguy1 to trade for fingering from the back video

ID: 0bcec84d26 No.7030

You fags talking about trading since you wont post up how about stfu and moving around then?
Send each other emails and kik each other pics of your dicks in private. We need nudes.

Also dont sit there and act all high and mighty because you paid some whore for goods, im sure you dudes have downloaded just as much free shit. Its always circulated, i havent shared in a while but eventually ill get back at it.

So dont be a little bitch about it and talk down to anyone else. uptight cunts..

ID: 40bf6a53d1 No.7031

>>7029

Hope you get sent dick pics faggot.

People really need to get banned for trading

ID: 13e71d44ba No.7032

>>7029
Share or stfu. FOH with the trading shit, not what this site is for.

ID: 40bf6a53d1 No.7050

Bump

ID: a5c1f13852 No.7051

>>7018
>>7030

at the end of the day, yall broke losers bitching because we smart enough NOT to do anything for total strangers. too many of yall are useless non contributing beggars, if things were the other way around you'd see a lot more sharing.

ID: bd333e9b43 No.7054

>>7051

>Calls people broke..


>Also on this site trying to see content for free.


Bruh KYS.

If you don't want to share, DON'T, keep your vids and shove em up your ass bitch.

ID: a5c1f13852 No.7057

>>7054
i pay my way bitch. i dont beg. im a proud trader, death to all pathetic beggar leeches. now ban me from the site since you horny retards make all the rul…………..OH WAIT! YOU DONT RUN SHIT ON HERE BITCH!

ID: bd333e9b43 No.7059

>>7057
Lol, you're a super lame bruh. I hope the mods ban your ip address.

ID: 13e71d44ba No.7071

File: 1487245753478.jpg (102.08 KB, 502x320, klk.jpg) ImgOps Exif Google


ID: f85e996241 No.7083

Here..Now he has no power

sendvid.com/j4x3rt8h

Enjoy bros

ID: df01da0004 No.7089

>>7083
Thanks for sharing bro!!

ID: df01da0004 No.7090

File: 1487273100851-0.jpg (124.46 KB, 1080x1349, 13381014_1774482879463377_….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1487273100851-1.jpg (75.56 KB, 1080x1080, 13398406_276512956037140_7….jpg) ImgOps Exif Google


ID: d709909af7 No.7103

Everybody that shared their stuff thank you so much, you guys are the reason we come to this site, so mad props to you guys. Hate the bitches that take the money, but don't deliver good quality goods, whoever buys now ask her for better quality.

ID: ab249b66c0 No.7124

File: 1487322177671.jpg (233.33 KB, 1280x960, IMG_9882.jpg) ImgOps Exif Google


ID: 9beab8c8a9 No.7129

>>7124
Nice!! Thanks for sharing

ID: 9beab8c8a9 No.7152

File: 1487367250097-0.jpg (67.41 KB, 750x937, 16789742_1241680439203235_….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1487367250097-1.jpg (82.83 KB, 1080x1080, 16585380_242654569471456_1….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1487367250097-2.jpg (68.35 KB, 1080x1080, 16585274_1376154385757850_….jpg) ImgOps Exif Google

sendvid.com/3cjyij24

ID: cbef8b6e18 No.7163

File: 1487399042981-0.jpg (54.03 KB, 329x259, oklj.jpg) ImgOps Exif Google

File: 1487399042981-1.jpg (77.82 KB, 346x512, opl.jpg) ImgOps Exif Google


ID: 0bcec84d26 No.7174

>>7057
Get nudes like a real man, not cry about the fact you paid and want to trade. Bet you rockin a pee wee and cant get any. Fuckin simp. LEL

ID: 40bf6a53d1 No.7211

Bump

ID: cbef8b6e18 No.7227

File: 1487584757435.jpg (109.15 KB, 594x344, lmlkl9.jpg) ImgOps Exif Google

Dizzamnnn

ID: cbef8b6e18 No.7242

File: 1487625191503.jpg (132.9 KB, 374x626, uukjbg.jpg) ImgOps Exif Google


ID: 3f6e159a30 No.7260

Bump

ID: cbef8b6e18 No.7287

File: 1487761285853.jpg (79.24 KB, 298x512, wtf.jpg) ImgOps Exif Google

Her prices are outrageous wtf

ID: b3df4251fa No.7289

>>7287
Supply & Demand

There are too many sad beta fucks paying for her shit so she keeps raising the prices because people will buy them

ID: 40bf6a53d1 No.7318

>>7289
And soon as she's used up and some new piece of ass takes her place she's gonna be charging 5 dollars for everything

ID: 88e0783ef2 No.7326

www.shesfreaky.com/video/badsol-139612.html

ID: 000450b935 No.7330

Bump

ID: cbef8b6e18 No.7337

File: 1487910616621.jpg (101.98 KB, 413x691, lnj.jpg) ImgOps Exif Google

Sounds interesting.. but dat price doe.

ID: cbef8b6e18 No.7371

Anything new?

ID: 87c19d4f59 No.7386

>>7337
what kind of degenerate would pay for that? even if I had an a shit ton of money to blow…never

ID: 2e4f6f3cb1 No.7388

Not to mention her videos are no longer than 2 minutes. She's a true scam

ID: 40bf6a53d1 No.7504

Bump

ID: b0a6a906ae No.7528

File: 1488452783215-0.jpg (89.99 KB, 504x291, 1AAAA.jpg) ImgOps Exif Google

File: 1488452783215-1.jpg (61 KB, 494x240, 2AAAA.jpg) ImgOps Exif Google

File: 1488452783215-2.jpg (43.63 KB, 365x205, 3AAAA.jpg) ImgOps Exif Google


ID: b0a6a906ae No.7529

File: 1488453163683.jpg (63.91 KB, 295x449, 6AAAA.jpg) ImgOps Exif Google

Seems like the most reasonable purchase would be the vibrator vid, but knowing her it would probably be like 10 seconds long. Smh

ID: 19c7a0e089 No.7549

File: 1488510666094.jpg (74.04 KB, 301x481, Untitled.jpg) ImgOps Exif Google


ID: cbef8b6e18 No.7562

File: 1488529060361-0.jpg (122.3 KB, 1080x810, 16906577_1920471064841365_….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1488529060361-1.jpg (58.44 KB, 750x750, 16907988_765465116952490_4….jpg) ImgOps Exif Google


ID: 40bf6a53d1 No.7625

Bump

ID: dfea27875e No.7672

File: 1488838456231-0.jpg (79.49 KB, 1080x1080, 16465218_272890133148381_1….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1488838456231-1.jpg (85.82 KB, 1080x1080, 17126325_395828207448447_7….jpg) ImgOps Exif Google

She's now looking for an older white sugar daddy. LOL

ID: 40bf6a53d1 No.7731

Bump

ID: 1e8aa191b5 No.7737

So she "claims" she's done selling vids cuz some of her stuff got leaked.

Lol this dumb chick doesn't know that everything sold via the internet/social media always gets reposted to other sites eventually.

ID: 40bf6a53d1 No.7742

>>7737

Lol stop using logic. She has no brain, she thinks with her tits.

ID: 40bf6a53d1 No.7821

Bump

ID: b31cba5546 No.7859

Bump

ID: 000450b935 No.7864


ID: e1456dc48a No.7902

>>7864
File deleted? Re-up please

Also she lowered her prices to 20 bucks, guess her buyers are slowing up lol

ID: e1456dc48a No.7904

File: 1489568377730.jpg (104.58 KB, 369x451, njklmkl.jpg) ImgOps Exif Google


ID: e1456dc48a No.7922

File: 1489617085501-0.jpg (120.04 KB, 599x367, hfhh.jpg) ImgOps Exif Google

File: 1489617085501-1.jpg (95.53 KB, 408x604, ljlkjk.jpg) ImgOps Exif Google

Anyone have the second vid?

ID: 6715320b6b No.8120

File: 1490151038909-0.jpg (69.24 KB, 1080x1080, 17267599_287129028389648_8….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1490151038909-1.jpg (108.15 KB, 787x1080, 17333711_164241837428106_5….jpg) ImgOps Exif Google

sendvid.com/zo4lqgj0

ID: e720874405 No.8288

File: 1490673950951-0.jpg (109.02 KB, 750x937, 17493782_1861462317461253_….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1490673950951-1.jpg (132.16 KB, 640x640, 17495083_781915581955771_2….jpg) ImgOps Exif Google

sendvid.com/enagkww8

ID: 70bc88bd97 No.8336

File: 1490781549225.jpg (83.07 KB, 1080x1080, 17438122_1938820959687877_….jpg) ImgOps Exif Google


ID: 9b58c28864 No.8469

She's now escorting.. lol

ID: f233d5ca77 No.8597

File: 1491279182834.jpg (118.15 KB, 620x371, fdgg.jpg) ImgOps Exif Google


ID: de37fa07a7 No.8747

File: 1491480957944.jpg (87.45 KB, 597x325, bnok.jpg) ImgOps Exif Google


ID: 87f4b6cc2d No.9065

she's been doing new videos and sales everyday bruh bump for new content!

ID: 1f5c8b2724 No.9094


ID: 5b22c580e1 No.9095

File: 1492121480267-0.jpg (58.23 KB, 1080x1080, 17931786_242510869548704_2….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1492121480267-1.jpg (70.26 KB, 1080x1080, 17932208_1912470158971565_….jpg) ImgOps Exif Google

All her vids are now 40 bucks, I'd pitch in 20 with someone to get a vid but she says they're all under a minute long. Smh

Her escorting rate is also 800 dollars.

This girl is expensive and delusional.

ID: fa661b5cfb No.9113

File: 1492171165927.jpg (72.28 KB, 1080x1195, 17932284_248389662233498_4….jpg) ImgOps Exif Google


ID: 40bf6a53d1 No.9465

Bump

ID: 541f5376ea No.9605

Bump

ID: 40bf6a53d1 No.9675

Bump

ID: 63449a587b No.9679

>>9676
Nicee! Thanks for sharing

She now has vid specials, 3 for 60 bucks and free pics.

ID: b0d78c9e4a No.9713

Does she have sextapes?

ID: b9aa1a84f2 No.9736

She teased a girl on girl video. But i doubt thats out there if it happened. She sells masturbation videos..her squirt video didnt even have sound.

ID: 98e31b40f2 No.9739

>>9736
You have it? The squirt vid

ID: 98e31b40f2 No.9767

>>9764
Nice win, thanks for sharing! (It has sound for me)

ID: be913efb9d No.9890

File: 1493840126396-0.jpg (17.97 KB, 360x546, snap-2017-05-03-07h30m14s1….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1493840126396-1.jpg (17.63 KB, 360x546, snap-2017-05-03-07h30m19s1….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1493840126396-2.jpg (14.06 KB, 360x546, snap-2017-05-03-07h30m25s2….jpg) ImgOps Exif Google

Anyone have this vid?

ID: 9bbda2b0d4 No.10043

Bump

ID: 290dc4ae96 No.10252

File: 1494481765562-0.jpg (54.73 KB, 1080x1080, 18299587_803756566440342_5….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1494481765562-1.jpg (51.21 KB, 1080x1080, 18382555_815247801987072_7….jpg) ImgOps Exif Google


ID: 1c29ed0978 No.10411

She's escorting for $800 bucks and it doesn't include head or anal lol smh.

U could literally get like 16 diff escorts with that money.

ID: 39b145d12d No.10597

please re post the dropbox i was browsing incognito and forgot to bookmark it :(

ID: e8587181a6 No.11021

Still nothing new??????? She does a premuim everyday

ID: 1c29ed0978 No.11060

File: 1495687338504.jpg (120.2 KB, 1080x1350, 18580721_1962693943960253_….jpg) ImgOps Exif Google

New new

ID: 1c29ed0978 No.11133

File: 1495778090212-0.png (1.98 MB, 2208x1242, 5926e06f8d8c5.png) ImgOps Google

File: 1495778090212-1.png (1.96 MB, 2135x1199, 5926e075e4fa5.png) ImgOps Google

File: 1495778090212-2.jpg (211.68 KB, 1534x1240, 5926e076aeeb6.jpg) ImgOps Exif Google

File: 1495778090212-3.png (1.57 MB, 1242x2208, 5926e07322200.png) ImgOps Google


ID: 7e1783eace No.11258

If nobody posts any new vids I'm getting this site shut down.

ID: 7e1783eace No.11259

This bitch got a whole bunch of new videos and nobody wants to post. Why was this site even created?

ID: 7e1783eace No.11261

This bitch is so fuckin sexy shes like 5'0 thick asf with a juicy booty and nobody posting shit smfh y'all disgust me y'all so focused on the boring white bitches that your letting this thick ass dominican slip right through your hands smh

ID: 07b27aa72e No.11262

>>11261
>>11259
>>11258
Buy them yourself you stupid retard if youw ant them so badly

ID: af26b56d74 No.11264

>>11258
>>11259
>>11261
Don't get confused - retarded beggars that contribute nothing but think they're entitled to others' money are the worst part of this site.

You're the cancer.

ID: a5c1f13852 No.11265

>>11264
BRUH. fucking 12 year olds bitching and moaning because people wont spend their money for YOUR entertainment. i cant stand that shit. why do people act entitled to porn they wont even pay for? begging ass fuckin clown shoes i swear

ID: 8d61e6fbb6 No.11268

>>11259
Why don't you buy them and share them then tf?

ID: 7e1783eace No.11295

Since nobody posting shit I'll just get this site shut down and contact the girl in the pictures

ID: 7e1783eace No.11297

Nobody sharing so I'm getting this site shut down

ID: 7e1783eace No.11298

This site is trash bruh this bitch stay showing that pussy and nobody got nothing fuckin lames

ID: 8d61e6fbb6 No.11299

>>11298
I really hope the admins ban you soon.

ID: 7e1783eace No.11309

And I really hope this site gets shut down

ID: a5c1f13852 No.11312

>>11309
this site wont be shut down because some broke beggar is whining over people not spending their money for your sake. you can't possibly be an adult, i dont want to believe a grown man would bitch like this. you want something, borrow moms purse and pay for it your damn self, just remember that shit's gonna show up on her statement lol. fucking clown

ID: 7e1783eace No.11321

Lol people are sharing private content on this site violating others privacy you think this site won't get shut down?

ID: 7e1783eace No.11322

>>11297
I would post but I stop buying after I found out she only does 1-2 min vids

ID: 8d61e6fbb6 No.11340

>>11322
Dude literally get a life and stop trolling on anon for attention you pathetic fuck. Admins please ban this guy from posting.

ID: 1f5c8b2724 No.11592

Y'all gotta start posting this chick lol y'all bullshitting I know y'all got that phat ass somewhere some videos something lol

ID: 0d58d012c3 No.11597

>>11592
They too busy posting the ugly white chicks smh

ID: a7cf15100f No.11800

bump

ID: 151f6bb8ce No.11805

There's a leaked video of her Gettin pounded by some Lightskin black dude somebody please upload

ID: a7cf15100f No.11809

>>11805
Leaked where? And as far as I know she only has lesbian vids

ID: 151f6bb8ce No.11826

>>11809
I saw somebody who I was following on Instagram post some of it and it was clearly her cause I saw her face, I was about to comment and ask where he found it but after I wrote the comment, it said failed to send I refresh the page and the entire page is gone I'm guessing she reported his page cause there was over 100 comments but I didn't bother reading was too into that video.

ID: a7cf15100f No.11831

>>11826
And you didn't screen shot or save the vid? Smh

ID: e61de91124 No.11910

Bump

ID: a7cf15100f No.11914

File: 1497314230052.jpg (111.54 KB, 372x640, gn83.jpg) ImgOps Exif Google


ID: 6a23162c85 No.11924

shesfreaky[dot]com/video/insta-badsol-139552.html


-xrayman

ID: be913efb9d No.11927

>>11924
That's old, plus that win is already in the thread.

ID: e5b1cc05be No.12011

B u m p !

ID: 66deb59b36 No.12122

Bumping

ID: 1c29ed0978 No.12210

File: 1498019399941-0.jpg (115.79 KB, 625x604, img.jpg) ImgOps Exif Google

Last time bumping, clearly this thread is dead.

ID: 151f6bb8ce No.12215

Y'all got 5 mins to post some wins or Ima post a pic of my cock

ID: 412fc40913 No.12728

bump

ID: 03be551fa5 No.12730

File: 1498987795504.jpg (76.37 KB, 720x720, 19533864_241790626326093_3….jpg) ImgOps Exif Google


ID: 151f6bb8ce No.13122

I wouldn't even bother getting her vids her vids are no longer than 2 mins. She's scamming people

ID: 2e57cfdc56 No.13130

>>13122
Her prices are the real scam.

ID: 08b4625610 No.13435

Yo just delete this thread smh she too over priced and people ain't buying and when you do atempt to buy it's some trash shit she be selling like we want to see face with tits and full body nudes! BUMP x5 if you agree with me?

ID: aa22e8b461 No.13545

She has a premium snap for 50 bucks A MONTH… This chick is nuts!!!

ID: 151f6bb8ce No.13549

I mean tbh I never saw the appeal to this chick I love thick short girls but I mean her ass is ok I give it like a 6/10 if anything it's just a flabby booty doesn't really have a shape. She got some nice titties tho, with that being said I checked out some of her ig she's charging 80$ for boob videos and fingering? This bitch out of her mind lol and 50$ for premium snap lmao spicy j sexy asf and her site only like 20$ a month why tf would anyone overpay this amateur slut who doesn't even know what she's doing. She must really need the money I heard her mom kicked her out.

ID: cc2be4274c No.13551

>>13549
True her mom probably did kick her out for getting that dumb ass face tatt

ID: d944797c04 No.13639

File: 1500707953651-0.png (1.16 MB, 1242x2208, IMG_2238.PNG) ImgOps Google

File: 1500707953651-1.png (1.37 MB, 1242x2208, IMG_2239.PNG) ImgOps Google

File: 1500707953651-2.png (1.56 MB, 1242x2208, IMG_2240.PNG) ImgOps Google

I have vids of want to trade kik
@wealthydmo

ID: f7034cfd16 No.13645

>>13639

So people share vids on the thread and you're the only person who wants to "trade" ///if you don't want to share content with everyone why even comment.

Plus who even uses kik in 2017

ID: be913efb9d No.13943

Bump

ID: be913efb9d No.13944

>>13639

Share the vids bro!!

ID: 3c1528d52c No.13999

Bump

ID: 0b62d8ac3f No.14115

Last bump

ID: 40bf6a53d1 No.14299

Second last bump

ID: 095e4ff491 No.14837

Bump to delete this wack ass thread smh

ID: 19c7a0e089 No.15883

bump

ID: 00cfe0f221 No.16847

has anybody tried offering $ for a full body nude selfie?

ID: 33d523da18 No.17391

checkout her snapchat @cocab1tch replace the 1 with i

ID: fbca459ddc No.17795

I cant believe her videos arent all over the internet by now

ID: f47cf224d3 No.17826

File: 1506778625241.jpeg (107.75 KB, 436x1092, AA241604-9180-4E96-B018-0….jpeg) ImgOps Google

I’ll post all the pictures I have but lmk if y’all want the videos idk how to post them

ID: ad53ad69cd No.17827

Bro if you do that you’re a god. You can upload the videos to mega.nz

ID: f47cf224d3 No.17828

File: 1506779427894.jpeg (90.82 KB, 734x621, 3F3E45A2-3C56-4D2C-83DC-4….jpeg) ImgOps Google

Kik royalhaley for the videos

ID: f47cf224d3 No.17829

File: 1506779496823.jpeg (65.37 KB, 640x459, B18DD244-8351-4F2A-99B9-9….jpeg) ImgOps Google

Kik royalhaley for videos

ID: f47cf224d3 No.17830

File: 1506779679478.jpeg (111.66 KB, 640x823, 8C935CC8-F38C-46D0-8B96-D….jpeg) ImgOps Google

Anyone got full body pics?

ID: ad53ad69cd No.17831

More please

ID: 3a60f348a0 No.17832

>>17830
Thanks for sharing bro, you can upload all the stuff to files.fm or myairbridge, I will download kik and message you for the vids if that's easier tho!

ID: 3a60f348a0 No.17835

>>17828

Just kik'd you!

ID: 08b4625610 No.17844

Mega.nz is better for videos bump somebody try to get the full body nude

ID: 78ef91e227 No.17916

Here are some vids

files.fm/u/x3zzzztt

ID: 7fd85930b8 No.18284

bump

ID: 5107a96326 No.18303

>>17916
Thank you, great vids
Please do upload more

ID: b6fb07b392 No.18344

>>17916

Finally! You're a gem bro THANK YOU! Do you have any more?

ID: bca7a7e996 No.18349

>>18344

Just one more pussy play vid but it's not worth the upload.

Her vids are horrible and I don't know why or how she charges more than 5 bucks for them.

ID: b6fb07b392 No.18407

>>18349
shes a scammer lol

ID: f47cf224d3 No.18429

Any full body pictures?

ID: 7e3653188b No.18569

bump

ID: a8e26383f9 No.18701

>>17916
Wow, thank you man you're the best

ID: 08b4625610 No.18872

She sells full body nudes on her snapchat!

ID: 08b4625610 No.19018

Don’t let this thread die! Bump

ID: ac37a40c07 No.19038

>>19018
Thread needs some content

ID: 1101cef586 No.19304

She just posted a full body nude selfie on Snapchat and deleted it instantly!

ID: b99d324ac6 No.19984

Bump

ID: 1fa6c0f820 No.19988

>>19304
And..you saved it to post right? If not this info is useless.

ID: 0b53b2f4f1 No.20003

bump

ID: a830970243 No.20539

bump

ID: a2e8fb8958 No.20892

Bump

ID: 3a60f348a0 No.21024

She teased a new boy girl vid on her snap

ID: 3a60f348a0 No.21312

bump

ID: 3a60f348a0 No.21355

bump

ID: 1b6b5f7992 No.21364

Anyone know her new insta?

ID: fa9b41de29 No.21417

sanin.doll

ID: 64618ac0ed No.21712

Bump!!!

ID: 67ce3c9f67 No.21940

bump

ID: b0c433ddde No.22137

BUMP for b/g vids

ID: fbca459ddc No.22144

Why do yall want her vids they’re like 2 mins. and horrible quality and shes charging people over 100$

ID: 38a5583e7a No.22437

bump this

ID: cc37056277 No.22717

bump

ID: 62c3e68611 No.22815

Try to get the pics instead of the videos…I'm sure she does full body nudes with her face in it I hope BUMP

ID: 11efed14b9 No.22852

Bump

ID: 9953402808 No.23012

BOY GIRL?!

ID: 11efed14b9 No.23246

Bump



Delete Post [ ]
[Return] [Go to top]
[ anon videos ] [ voyeur tube ] [ nude celebrities ] [ best porn sites ] [ a / an / anal / ass / azn / b / bdsm / bt / c / cam / cb / cf / ci / coe / cosp / cuck / cut / cw / di / dr / eb / et / ex / fa / fn / ft / gif / gin / hen / hy / les / lt / mfnu / mgt / mil / milf / mod / mu / orals / panty / paycam / pe / pi / pl / preg / pro / red / sb / scv4 / soci / sup / t / tatt / tblr / tr / v / wc / we / webm / ygwbt / ytb ] [ live cams ] [ more ] [ dmca ]